Жълто-кафеви отпадъчни субпродукти

Кой има нужда от подобни новини и заглавия? Кой се интересува от медийните “герои”? Кой харесва този “изящен” изказ? Въпроси без отговор… Вече е по-лесно да се обясни как НЕ трябва да звучат заглавията. Било то и в светските сайтове.

  • “Шарапова била като мъртва жаба в леглото.” Кому е нужно това?
  • “Златка Димитрова се разпунди на плажа! Показа диференциал като презряла слива (ФОТО в галерия)” Не сме запознати с етимологията и значението на думата “разпунди”, но може би галерията хвърля повече светлина върху глагола.
  • “16-годишен почина, след като мастурбира 42 пъти подред.” Медийна аутопсия…
  • “Плейметка изстудява бикините си във фризера в жегата.”

Може би жегата е виновна. Ще си позволим един скромен съвет към пишещите подобни “новини”. Навън е много горещо! Лесно се слънчасва. Пийте вода, стойте на сянка и прочетете поне една книга в живота си преди да решите да пишете дори и рекламни брошури за супермаркети!

*В текста са използвани цитати от: hotnews.bg, hotarena.net, pik.bg, blitz.bg

 

Сподели с приятели!Share on Facebook
Facebook
28Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Pin on Pinterest
Pinterest
0

Вашият коментар

*

Уеб сайтът използва бисквитки за целите на обработка на анонимни статистически данни. Повече информация ОК / Разбрах!