Да се събудиш инфлуенсър

Карлос Елизондо е на 79 години. През последните 7 години работи в хранителен магазин в Монтерей, Мексико. Докато избухва пандемията от COVID-19 и в града на Карлос също са въведени строги мерки за социална изолация. Възрастните хора нямат право да напускат домовете си и така господин Елизондо губи работата си.

Но не губи духа и позитивната нагласа към живота. И съвсем бързо се превръща в истинска интернет сензация. Създава свой канал в YouTube, където показва вкусни рецепти. От създаването му на 25-ти май до днес каналът има 20 000 последователи, а Карлос Елизондо вече е популярен инфлуенсър, по-известен в мрежата като Тито Чарли. Рецептите, с които става любимец на аудиторията, са чилака (вид мексиканска чушка), пълнена със скариди и чоризо, сушено месо с пилонило (вид мексиканска кафява захар, подобна на меласа) и сирене на барбекю с бекон и чоризо. 

Тито Чарли, който, който има три деца и шестима внуци, дори успява да създаде собствена линия от хранителни продукти, сред които сирене, чоризо и сушени меса, които използва във всяка рецепта. Всички продукти се продават през неговия канал и са достъпни за закупуване чрез WhatsApp. Тъй като Карлос Елизондо не е съсвсем на “ти” с технологиите, най-малката му дъщеря Вероника му помага да изпълнява поръчките.
Понастоящем хранителните продукти на Тито Чарли се предлагат само в няколко мексикански градове – Монтерей, Салтило, Сан Луис Потоси, Чихуахуа, Тореон и Гуанахуато в Мексико, но Елизондо се надява постепенно да разшири бизнеса си.

“Винаги съм бил позитивен. Обичам да гледам напред. Няма безизходни ситуации, винаги има начин.”

Източник:
https://people.com/

Сподели с приятели!Share on Facebook
Facebook
0Tweet about this on Twitter
Twitter
Share on Google+
Google+
0Pin on Pinterest
Pinterest
0

Вашият коментар

*

Уеб сайтът използва бисквитки за целите на обработка на анонимни статистически данни. Повече информация ОК / Разбрах!